OT: LDAP backend

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Čtvrtek Srpen 4 23:51:05 CEST 2005

Dobry den,

   snad to nebude uplne OT. Provozuji Postfix+LDAP, nad LDAPem bezi
jeste courier-authlib a aplikace, ktera tam provadi zmeny.

   Dneska se mi stalo, ze system zkolaboval a slapd nahlasil poskozenou
databazi. Jal jsem se ji db_recoverovat, ale neuspesne (navic jsem to
nikdy nedelal - nemusel, takze diky bohu za google). Bohuzel byla chyba
v nejakem log.000000xx (v tom poslednim) a tak jsem mohl obnovit zaznamy
2 dny stare (novejsi proste nesly), dost jsem se u toho zapotil.

   Rad bych se zeptal, zda mate nekdo zkusenosti s ruznymi backendy pro
LDAP a pripadne jaky byste doporucili pro rozsahly system obsahujici
desetitisice zaznamu (mailove ucty). Je totiz dost velky problem, kdyz
se najednou z niceho nic, protoze system nespadl ani predtim, proste
databaze poskodi.

   Pouzivam CentOS 4.1, openldap-2.3.4 (self-compiled) a bdb4.2.

   Diky!

--ogee