vektorová grafika pod linuxem (zkušenost se Sodipodi)

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Pátek Srpen 5 00:13:05 CEST 2005

Libor Chocholaty napsal(a):

> Puvodni dotaz znel na nastroj pro tvorbu pozvanky s bitmapou jako
> podklad a pres to text. Myslim, ze dilo takoveho kalibru zplodite v
> TeXu snadno.

Věřím, že tomu tak je. Za předpokladu, že TeX již ovládám. Stojím-li
však před volbou, co se začít učit ovládat, zvolím nejspíš některý z
výše doporučovaných WYSIWYG nástrojů. Právě proto, že se na žádný větší
kalibr, než zmiňovaná přáníčka a pozvánky, nechystám.
Ale možná je to jen proto, že o TeXu  vím jen tolik, že to je textový
nástroj. A proto podvědomě sahám po něčem, kde využiji základy, které
již  znám (psal jsem, že jsem si Sodipodi osvojil velmi rychle, protože
základy ovládání byly s Corelem  téměř shodné).

Díky za přispění do vlákna.

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746