vektorová grafika pod linuxem (zkušenost se Sodipodi)

Josef Šmidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pátek Srpen 5 00:51:02 CEST 2005

Ing. Karel Babka píše v Pá 05. 08. 2005 v 00:42 +0200:
> Nikoli, SVG vzniklo pod W3C. Až relativně nedávno jej začaly podporovat
> výrobci jako Adobe a Corel. Viz
> http://www.grafika.cz/art/polygrafie/encsvg.html
>
> Sazeči, co jsem se ho na SVG ptal, to nic neříkalo. A to jsem byl u
> Frause, což už je docela slušně velké nakladatelství (soudě pouze podle
> několika vícepatrových nemovitostí, které vyplňuje, no flame please).
> Ale možná jsem měl jenom smůlu...

Právě že velké firmy jsou často imuní vůči novinkám. Chtělo by to spíš
nějakou malou progresivní fimičku...
Mám bohužel zkušenost jen s velkoformátovým tiskem bitmapové grafiky,
nemohu tudíž doporučit konkrétně...