blokovani spyware

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Srpen 5 12:58:08 CEST 2005

pepox na tiscali.cz wrote:
> Zdravim.
>
> Mam na proxy squid a clamav, filtrovani mailu funguje celkem spolehlive.
>  Je mozne jeste nejak filtrovat (blokovat stazeni) spyware ?
> Nasel jsme jenom blokovani domen ve firewallu, ale slo by to i nejak jinak?
> Nevim poradne co mam hledat, princip jak se toto da rozumne vyresit...

Muzete zkusit do squida pridat jako filter program squidclam.

Je jen otazka, jestli clamav povazuje spyware za viry.
Byla na to diskuze v clamav mailinglistu, ale byla tak dlouha,
ze jsem ji nesledoval do konce.
Taky jsem submitnul par vzorku spyware spravcum virove databaze,
ale mam dojem, ze je nezaradili.

pk