OT hledam obcasneho spolupracovnika

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Srpen 5 14:07:31 CEST 2005

Omlouvam se za OT, ale v cz.comp.perl to nejak nezabralo. Treba to ani nikdo
necte.

Objevil jsem Ameriku, totiz Tk :-) a moc se mi to zalibilo. Tak jsem hned
zacal psat nejake (podle me) uzitecne programky a chci je udelat
vicejazycne. Ovsem potiz je, ze moje anglictina je na takove urovni, ze jsem
schopen cist anglicky text (a rozumet mu), ale nejsem schopen nic delsiho
nez 3 radky anglicky sam zplodit a to jeste nerucim za gramatiku a pouziti
nejvhodnejsich slov.
Proto hledam nekoho, kdo by mi obcas (az to dodelam) pomohl jednak alespon
trochu zkontrolovat kod, pak provest pokus o zblbnuti programu a nakonec
prelozil ceske texty (menu, help, hlasky) do anglictiny.
Jo a nektere s mych programu by mely byt distribuovany jako binarky
(napriklad Simple Cryptor) a tak bych potreboval to jeste prelozit z Perlu
do binarky. Ja to umim pouze pro Windows (jsem Windozak a pouzivam
ActivePerl).
Ty binarky by se mohly mozna i prodavat a o zisk bychom se samozrejme nejak
delili.
Takze "nehlaste se vsichni ..." :-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz