Plone 2.1 - Zadost o pomoc s testovanim nadchazejici verze

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Srpen 5 16:21:38 CEST 2005

Hezky den, tento post se tyka tech z vas, kteri pouzivate CMS Plone nad
frameworkem Zope. Zjistil jsem, ze takovych pripadu je hodne a evidentne
pribyvaji a tak to tu nebude zcela MM. Ostatni prosim ignorujte.

Chysta se vydani nove verze Plone 2.1, zitra vyjde rc2. Staram se o
preklad do cestiny pro Plone a v nem pouzivany wysiwyg HTML editor Kupu.

Chtel bych pozadat ty z vas, kterym neni lhostejna kvalita techto
produktu, aby se ucastnili testovani. Uvitam, kdyz mi napisete problemy
s prekladem, ale samozrejme i se samotnym softwarem. Ta zjisteni bych
pak predal dal, pokud je poslete mne. Nelokalizacni problemy muzete tez
sami zadat pres bug tracker na adrese http://plone.org/collector.

Jsem pravidelne k zastizeni na ceskem kanalu IRC pro Zope/Plone #zope-cz
site freenode.net.

Protoze predpokladam, ze pouzivate jako ja starsi stabilni verzi Plone,
tak navod k tomu, jak zacit s testovanim te nejnovejsi je zde (anglicky):

    http://plone.org/participation

Potrebujete k tomu klienta Subversion (svn). Pokud pouzivate Debian
Sarge, tak Python 2.3.5 z nej staci a muzete zacit od druheho bodu.

Mimochodem, verze 2.1 obsahuje fakt dost funkci navic a jsem si jisty,
ze na ni budete chtit prejit. Sakra, neucastnil jsem se kodovani a uz na
to delam takovouhle reklamu. ;-)

Diky predem za pomoc,

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)