OT: LDAP backend

Neděle Srpen 7 16:44:45 CEST 2005

On Sat, 6 Aug 2005, Jaroslav Prodelal wrote:

> Diky za odpoved na moji otazku!

Neni zac! ;)

> Zaloha byla poskozena, tzn. podarilo se obnovit pouze tu 48 hodin starou
> zalohu...

Hm, tak to jsem spatne pochopil, mne po precteni puvodniho textu
pripadalo, ze jste to nejak rekonstruoval pomoci db_recover.

Ovsem to znamena, ze data byla naborena uz delsi dobu. Svym zpusobem jste
mel stesti, ze to pomerne rychle zkolabovalo uplne, takze byl problem
jeste pomerne rychle detekovan.

Nelze jen tak jednoznacne rict, jestli chyba byla byla v db backendu a
jestli by jeho vymena neco resila. Klidne take mohl zazmatkovat hardware
(mate ECC RAM? pripadne neco lepsiho?).

Ono neni od veci nejakym zpusobem proverit, jestli jsou zalohovana data
pouzitelna. Tedy napr. zkontrolovat, zda jsou db soubory v konzistentnim
stavu pomoci db_verify. Nebo obcas provadet db_checkpoint. Nebo zalohovat
pomoci db_dump apod.