zalohovani a nova media

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Srpen 7 23:20:22 CEST 2005

Pred casem tu bezela debata o zalohovani a zda pasky, CD, DVD nebo co.
Ted resim zalohovani pro jednoho zakaznika a napadla me kacirska myslenka
pouzit pro zalohovani nejake nove medium. Existuji uz flash disky, xD karty,
Smart karty, SD karty a ja nevim jake dalsi, ktere se pouzivaji napriklad do
fotaku a kapacita 512MB nebo 1GB uz ma cenu srovnatelnou nebo nizsi nez
treba paska (+mechanika) o stejne kapacite. Tak me napadlo, jak jsou ta data
na tom trvanliva. Nekteri vyrobci uvadeji az 5 let, ale verte vyrobcum,
obzvlast kdyz se vyrobek jeste ani 5 let nevyrabi ;-)
Zajimaji me vase nazory na tento napad vubec, zkusenosti s rychlosti
cteni/zapis a hlavne zkusenosti s podporou pod Linuxem. Na Woknech to
vsechno beha vice mene vzdycky (pokud bezi wokna).

Takze <flame begin> .... :-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz