DNS server pro local

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Srpen 8 16:27:03 CEST 2005

> Jak, kdyz stanicim rikate, at hledaji jmeno bez domeny? Mimochodem,
> pokud pouzivate DHCP, tak tohle by mel byt centralne konfigurovatelny
> parametr.

Predpokladal jsem, ze kdyz neco neznaji, ptaji se nameserveru ...
Mam tam vetsinou WinXP Pro a Win98SE.

> Tipuji na WINS (neboli jmena stanic se resolvuji pres windowsi
> protokol). Zkuste si pustit na DNS serveru tcpdump, jestli tam opravdu
> behaji dotazy a odpovedi.

To urcite zkusim, predpokladal jsem, ze kdyz nemam WINS server,
tak ze se WINS nezucastnuje, to tedy asi neni pravda ...

Na nastaveni search domeny pro stanice se urcite podivam,
to by nejspise resilo situaci ....

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz