**SPAM** HW pro Linux - laptop

dracula007 na atlas.cz dracula007 na atlas.cz
Úterý Srpen 9 12:38:58 CEST 2005

> * jde o notebook Fujitsu-Siemens Amilo M3438

Zkuste pohledat na
   http://www.linux-on-laptops.com/
   http://tuxmobil.org/

Sice jsem tam primo ten vas model nezahledl, ale mozna tam najdete
neco ze stejne rady. Nasel jsem akorat neco v nemcine

http://www.amilo-forum.de/topic,2416,-Linux-auf-amilo-M3438G.html

> * grafika *GeForce Go 6800* 256MB DDR1

Nevim, ale IMHO bez problemu. Pro akceleraci 3D to bude potrebovat
ovladace od nvidie, ale pobezi to i bez nich.

> * LCD 17"TFT *WXGA+* - podpora rozlišení 1440x900? Kde případně
> najdu správné "modeliny"...

V tom nemeckem navodu nejake modelines pro 1440x900 jsou.

> * CPU Pentium *M 750* (1.8GHz)
> * Chipset: *Intel 915PM+ICH6M*, built-in:

Pokud je to Dothan, tak s tim IMHO nebude problem. Dothana mam v
notebooku a funguje to OK, vcetne prepinani frekvence apod.

> o Built-in 56K, V.92 fax modem

Nevim. Sice v notebooku modem mam, ale nepouzivam ho.

> o 10/100/1000 Mbps LAN

Nevim, asi zalezi na modelu. Ja mam v notebooku neco od Broadcomu a
funguje s ovladacem tg3 (ci jak se to jmenuje).

> o Integrated Wireless LAN (WLAN) solution 802.11 b/g:
> Intel(r) PRO/Wireless 2200BG

No problem, na sourceforgi je k dispozici ovladac vyvijeny s podporou
intelu a uz je zcela bez problemu pouzitelny - umi i takove vecicky
jako WPA a podobne (a to jeste nemam novou verzi).

> o audio

Nevim, ale pokud je to integrovane primo na desce tak by to nemel byt
problem - vetsinou to podporuje AC 97.

Obezne je u notebooku problem hlavne s ACPI - uspavani, sporeni
energii apod. To se ale dost rychle zlepsuje, a casto to lze s trochou
snahy zprovoznit pomoci patchu jadra.

š.