vektorová grafika pod linuxem (zkušenost se Sodipodi)

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Srpen 9 12:57:26 CEST 2005

Dobrý den,

>kapínek velkej :D V SVG mám třeba i loga atd. Corel si se SVG
>bezproblému poradí, problém je u fontů - když náhodou dotyčné fonty
>studio nemá ...

Ano to může být problém - písmo musíte *převést na vektorovou grafiku*
"rozbitím na části".

Nicméně bitmapa v tiskové kvalitě by měla být vždy přiložena, pro
jistotu. Ne vždycky je ten import do Corelu v pohodě...

>sodipodi, neboď inkscape zabral neuvěřitelné množství času CPU i paměti
>(jak na linuxu tak ve win).

Potvrzuji, to musí být nějaký bug. Také neuvěřitelně a nezvratně
swapuje... Za 2-3 hodiny mi zaplnil cca 400MB virtuální paměti...

Roman Fordinal napsal(a):
 > Sazeči, co jsem se ho na SVG ptal, to nic neříkalo.
Ano, to znám, to musíte říct Vy jim :-). Pak to pak v tom importu Corelu
i najdou... Firma kam chodím já vyplňuje jednu místnost a každej
zákazník je vítanej, takže to zkusili podle mýho návodu a vyšlo to.

Zdraví, Oak