Postfix, Cyrus (imap,pop3) - mailbox does not exist

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Úterý Srpen 9 13:50:32 CEST 2005

Pavel Urban wrote:

> Treba takhle?
>
> /etc/imapd.conf:
>
> autocreateinboxfolders: sent|trash|drafts|junk|templates
> autosubscribeinboxfolders: sent|trash|drafts|junk|templates
> createonpost: 1
>
> autocreatequota: 30720000

Tohle je pouzitelne pouze, pokud mate cyrus opatchovany o autocreate.
Cyrus v Gentoo napr. defaultne patchovany neni, na FreeBSD taky bohuzel
ne - to jen tak namatkou, co jsem se podival na nektere sve servery.

Vla:da