zalohovani a nova media

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Srpen 9 15:50:10 CEST 2005

On 8/8/05, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Jaroslav Lukesh wrote:
> Tady nejde ani tak o backup zivych dat, protoze nemaji zadny server. Vsechno
> je na jednotlivych PC. Tady jde spis o povinnosti ze zakona, ze se doklady
> musi archivovat az 10 let, ale muze to byt na nosicich dat. Jedna se o
> firmu, ktera vede ucetnictvi dodavatelskym zpusobem pro stovky firem. Takze
> to nemohou davat 100 ucetnictvi na jedno CD. Musi se pekne kazda firma
> zvlast a pokud mozno i kazdy rok zvlast. Ne ze by se to neveslo, ale kdyby
> se to nahodou poskodilo (na jakemkoliv mediu), tak Bernak vymeri flastr za
> [...]

Neměla by si takováhle firma tedy poříditi server s páskovým autoloaderem?
Nebo něco, jako je toto:
http://www.iomega-europe.com/eu/en/products/rev/rev_family_en.aspx
Také mi není jasné, proč musí být každá firma na extra médiu.
Správně paranoidní přístup je mít jednu sadu záloh v bankovním trezoru
v Praze a druhou v bankovním trezoru v Brně.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec