zalohovani a nova media

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Srpen 10 01:28:04 CEST 2005

> To jste elektrikar? ZIPka zdechla na magneticke pole nebo vibrace.
> Kdyz nekomu o neco jde, tak ma zalohovat na vice zpusobu. Pri
> rentgenovani spis zdecha elektronika. Mel si to nechat v tom
> notebooku, ty nerentgenuji (jen musite predvest funkcnost).
No jenze oni si nejsou vedomi, ze by je nekde rentgenovali. Ono se to totiz
dela i bez vedomi kontrolovaneho cloveka. To tak jedete autem pres celnici
okolo zaparkovane dodavky a v ni sedi nekdo, kdo si prohlizi, zda nemate v
kufru mrtvolu.
Pokud vas pusti dal, zdana tam nebyla :-)

> ty disky v sejfu vydrzi dlouho a manipulace s nimi je nejjednodussi a
> muzete je mit taky nekolikrat. Pak jedine pasky.
No to mi fakt prijde jako levnejsi reseni misto pasek nakoupit par desitek
IDE disku a pouzivat suplik. Pod Linuxem nebo WinXP to jde zasunout za
provozu a obsluha HDD je znacne rychlejsi nez pasky.

> 200 cdcek neni o nic mensi nez 200 pasek, spis naopak.
Coze? 200 CD v papirovych obalkach je rozhodne skladnejsi nez 200 pasek.
Pokud se ovsem nebavime o paskach 80MB (nejaky ten Quick-neco, pripojovany
jako treti disketovka)
---
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz