SCSI RAID

miras miroslav.kocica na seznam.cz
Středa Srpen 10 07:58:28 CEST 2005

Tak je to nakonec vsechno jinak. Ten radic AHA-1510B je jenom pro DATku.
Disky jsou povesene na AAA-131U2 ktery umi ten RAID. Nakonec se mi podarilo
stahnout od Adaptecu utilitku, kterou se vytvari RAID pole a taky se s ni
vybira poradi bootovani HDD (v samotnem BIOSu tehle karty to nejde). Takze
jsem pro zacatek zrusil pole, ktere tam bylo vytvorene a nastavil jsem prvni
disk jako bootovaci a uspech se dostavil. Takze jako obyc SCSI je to OK.
Kdyz instaluju klasicky na /dev/sda a bootuju z disku kam jsem nainstaloval
LILO tak neni problem. Jeste jsem ale nezkousel jak vlastne nainstalovat
linux na RAID pole. Nevim, jak se jmenuje v /dev to RAID pole kam bych
vlastne mel pak nainstalovat ten linux.

Diky Miras

"Jiri Slaby" <gep na wo.cz> píše v diskusním příspěvku
news:42F8F9BF.1020209 na wo.cz...