zalohovani a nova media

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 10 08:51:31 CEST 2005

Dne středa, 10. srpna 2005 1:20 "Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz>
napsal(a):
> Ja znam ruzne HW, kde v pametech EEPROM (taky kondenzatory) je program
> ulozen uz vice jak 15 let. Ale to jsou jeste stare poctive pameti ze CCCP
> (Sovetsky svaz - pro ty mladsi) :-)))

to jsou EPROM, mazaly se UV zarenim (za 2 hodiny na letnim slunku se jim nic
nestalo, ani intelackemu procesoru s EPROMkou 8749)

> No ja mam 13 let stare diskety, ktere jsou dodnes citelne a nakdy z
> krabicky zcela novych musim hned 2 vyhodt, protoze nelze naformatovat ani
> specialnim programem.

zkuste je napred odmagnetovat.
Dneska jsou tak silena magneticka pole, ze v byvale hokne jsme meli v
serverovne misto mezi tiskarnama, kudy stacilo projit s libovolnou disketou a
data byla fuc, zatimco o pul metru vedle (nad tiskarnama) bylo vse OK.

--

                        Jaroslav Lukesh