squid farma

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 10 15:16:30 CEST 2005

Dne středa, 10. srpna 2005 9:31 "Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek"
<PaJaSoft na FoNet.Cz> napsal(a):

> 	Dovolil bych si podotknout, že squid využije FS jen jako datastor,
> zobrazuje se to jako stromová struktura, ale vnitřně s tím pracuje kapánek
> jinak..

To ano, jenže v tom jak FS data podává/ukládá squidovi, je kapánek rozdíl. V
defaultní konfiguraci má squid nejlepší výsledky s ext2 (nebo měl, nečtu
devel listy squida). Vůbec na něj (s defaultem) není vhodný žurnálovací FS
(zdržuje zápis), ale je možné, že při změně konfigurace úložiště pro daný FS
bude mít lepší výsledky než default s ext2.

Zatím, nasazuji-li někde squida, dávám mu ext2 partition. Jsem konzervativní a
o lepší konfuguraci úložiště nevím. Máte-li někdo odkazy na porovnání výkonu
různých konfigurací úložišť, s vděčností je přijmu.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux