zalohovani a nova media

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Srpen 10 23:03:30 CEST 2005

Libor Chocholaty wrote:

> Myslim, ze davat jakykoli original policii je holy nerozum, protoze
> spoustu dukazniho materialu dokazi poztracet. Takze bych jim ze
> zalozni pasky s dvaceti firmama vykopiroval tu jednu, ktera je zajima
> a to jim
> dal na novem mediu.

No jo. Vy byste jim to nedaval, ja bych jim to taky nedaval, ale zakon rika,
ze se musi odevzdat *original*. Co je v pripade CD nosice original a co
kopie uz zakon neresi ;-)
I kdyz castecne to i chapu. Pri kopirovani by teoretisky mohlo dojit k
manipulaci s daty (nahraju neco jineho, nez co je pozaddovano), kdezto kdyz
policajt ukaze prikaz a stoji mi za zady, tak neni jina moznost, nez vyndat
z trezoru CD a dat mu ho do ruky. Jenze v tom pripade tam musi byt prave a
pouze ta data, na ktera zni ten prikaz, tj. pouze jedna firma.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz