zalohovani a nova media

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Srpen 10 23:06:53 CEST 2005

Daniel Hrbac wrote:

> jenom mezi námi. tu dodávku jsem viděl a byl jsem u toho, když do ní
> strkali na prozkoumání celou sedačku z obýváku a fakt si toho
> všimnete. bez rámu to pořád ještě nejde.
A videl jste tu, co ukazovali na Nove? Je to skrinove auto, tusim nejaky
Mercedes a for je v tom, ze jednu stranu nema z plechu, ale z laminatu a
vypada to uplne stejne, jako druha strana. Takze staci skutecne jen jet
kolem a nevite vubec nic. Nasi celnici uz pry take jednu maji. Proto to bylo
v TV.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz