Rozoznanie krajiny podla IP

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Srpen 12 09:53:41 CEST 2005

Ivan Suchy wrote:
> Dobry den,
> zaujimalo by ma, aky sposobom rozoznava napr. google.com
> z ktorej krajiny pochadza jeho navstevnik.
> Existuju snad nejake databazy IP adries, podla ktorych by
> sa to dalo urcit?
> V podstate by som len potreboval vediet, ci je navstevnik
> mojich stranok z ciech, zo slovenska, alebo zo zvysku sveta.

Asi nejpresnejsi databaze s jakou jsem se setkal je
http://www.maxmind.com/
Existuji i dalsi, ale to si urcite dokazete vygooglovat.
Maxmind poskytuje i free databazi, ktera samozrejme neni tak presna jako placena
a rozlisuje jenom na staty.
Placena verze umi mesta, druh pripojeni, poskytovatele...

Mirek Suchy