scanner s podavacem

Martin Majkus martin.majkus na gmail.com
Pátek Srpen 12 14:29:17 CEST 2005

pepox na tiscali.cz napsal(a):
> Neexistuje nejaky scanner pod linux s podavanim dokumetu a ukladanim obrazku
> nazvy treba  scan1.jpeg/pdf/png...? Idealni by byl s rozhranim ethernet,
> ale neni to nutne.
> Predpokladane vytizeni cca 5000 / mesic.

Zdravim,

pokud to bude spise na scanovani dokumentace nez fotek (max 600DPI), tak
na to se mi osvedcilo A4 multifunkcni zarizeni (kopirka,
scanner,tiskarna). Zejmena kvuli rychlosti.

Finalne Vam to posle mailem budto v PDF nebo jako TIFF... Parada.
Poridite za 17 tis. bez dane se sitovym rozhranim.
rychlost tisku	 18 stran A4/min
kvalita tisku	600 x 600 dpi
maximální zátěž	10.000 stran / měsíc
provozní náklady	0,35 Kč / strana*

Odkaz na web vyrobce poslu na vyzadani mailem, at to nedavam do konference.

S pozdravem

	Martin Majkus

PS: pod linuxem bez problemu :-)