mod_perl: %ENV a system()

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Srpen 12 16:00:10 CEST 2005

Honza Pazdziora wrote:
: On Fri, Aug 12, 2005 at 12:56:40PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > : nastavene %ENV, ale ne to, co se predava dalsimu procesu.
: > :
: > 	Jo, tak nejak jsem to vyhodnotil. Ano, perl-script - potrebuju
: > STDIN/STDOUT.
:
: STDIN a STDOUT se tam daji dostat i dodatecne pres tie, ne?
:
	Jo, a kdovi co jeste dalsiho :-)

: > 	Ja myslim ze odpovidas, diky. Teda idealni by bylo jeste
: > neco kde bych jednoduse rekl, ze fakt chci aby %ENV bylo systemove
: > environ, protoze jedu v MPM prefork takze to nicemu nevadi. Sice
: > ted umim upravit aplikaci, u ktere vim ze nefunguje.
: > ale radsi bych to mel pro vsechny, aniz bych musel cekat, ktera kde
: > zacne nejakym vice nebo mene napdanym zpusobem chybovat.
:
: A co by se stalo, kdyby se na to ENV dal tie na class, ktery by po
: kazde zmene nastavoval i ten environ.

	Pozde. Potrebuju predavat i treba QUERY_STRING a dalsi
veci.

: No, je celkem evidentni, ze to prostredi je proste z principu trosku
: jine.

	Jo, ale at si pak nechaji od cesty silna slova
o "unmodified CGI scripts" :-)

: Hmmm, otazka: a neslo by predefinovat to CGI, aby v pripade, ze bezi
: pod mod_perlem, nepouzivalo QUERY_STRINGy a podobne, ale sahlo si
: primo na Apache? Mam to takhle udelane v RayApp, ze se ten request
: objekt resolvuje v CGI na neco jineho nez v mod_perlu, a tim, ze se
: v kazdem prostredi pouziji jeho nativni postupy a ne nejake emulace,
: tak jsou tyhle problemy trosku vic osetrene.

	Ja to naopak potrebuju aby externi podproces mel
dostupne i ty CGI promenne a dalsi veci, ktere ji CGI skript nastavuje
v %ENV.

	Udelal jsem to tak, ze jsem si napsal modul Env::C::ExportAll
s funkci export_env(), a vsude kde to budu potrebovat, tak proste
pred spustenim programu zavolam export_env().

-Y.