Apache2 - nefunkcni mod_vhost

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Pondělí Srpen 15 02:43:15 CEST 2005

Zdravim,
mam takovy problem. Mam apache 2.0.54 (Debian 3.1) a mam nekolik domen.
Ted by se mi docela hodilo u jedne domeny (test.iczf.net) vytvorit to,
aby bylo mozne vytvaret domeny 4. radu podle toho, jak vytvorim adresare
v DocumentRootu. DNS mam nastaveny spravne. *.test.iczf.net se mi
smeruje na spravnou IP. a modul mod_vhost_alias je naloadovanej.
Vsechny domeny mam udelanou tak, ze mam v /etc/apache2/sites-available
soubor s nastavenim dane domeny (virtualhost) a pak symlink do
/etc/apache2/sites-enabled.
Vytvoril sem tedy dalsi soubor pro ten test.iczf.net a dal sem do nej toto:

<VirtualHost *:80>
    Options +Indexes +FollowSymLinks
    ServerName *.*
    UseCanonicalName Off
    VirtualDocumentRoot /var/www/%2+/web/%-3
    ErrorLog /var/www/test.iczf.net/log/error.log
</VirtualHost>

V domneni, ze kdyz vytvorim v adresari /var/www/test.iczf.net/web treba
adresar pokus, tak to bude pak na url:
http://pokus.test.iczf.net
Jenze to jaksi nefunguje. Kdyz se na to url podivam, tak to hazi stranku
z prvniho souboru kterej mam v /etc/apache2/sites-available ... to mi
delalo vzdycky kdyz to neznalo servername. Jenze tady ho nevim jakej mam
dat, kdyz je tam budou ruzny subdomeny (zkousel sem *.test.iczf.net, ale
to jaksi neslo). V logu neni vubec nic :( a z manualu na apache.org
nejsem moc chytrej.

Poraddte please.
Diky,
Damir Spoljaric