gcc - zarovnavani struct

Petr Lascak hwsoft na email.cz
Pondělí Srpen 15 09:18:04 CEST 2005

Dalibor Straka pise:
> Nemohu to nechat bez odpovedi ;-), zalezi na tom, co ctete! Pokud si do
> souboru ukladam nejake struktury, pouziji v cecku char, pripadne natvrdo
> typ pro 8bitu a vesele ukladam a nacitam. Sam sobe dobrovolne nenavrhnu
> strukturu tak, abych musel cist 14 bitu...

  Pokud to je konfiguracni slovo pro 14bitovy procesor, nic jineho
  mi bohuzel nezbyva :). (samozrejmne prehanim, da se obejit vhodnym
  maskovani z 16 bitu, ale to nemusi byt vzdy prinosem, navic pokud
  ma muj uP jen 16KByte Flash a 1kByte RAM, musim setrit kde se da)

p.s zbytek muzem resit mimo konferenci.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec