Rozoznanie krajiny podla IP

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Srpen 15 14:56:02 CEST 2005

Oak <mailto:oak.brno na seznam.cz> wrote:
> je to OT, no ale budiž. Neurčuje se to podle IP, ale podle lokalizace
> OS, info o ní předává předává prohlížeč spolu s dotazem na

	Já bych tedy řek, že je úplně putna v jaké lokalizaci běží OS,
podstatné je, co prohlížeč řekne v hlavičce serveru, že je preferovaný jazyk
uživatele, který tento prohlížeč používá... aspoň v slušně vychovaných
krajích.... (aneb třeba CS OS, eng browser a CZ,EN preference (EN se
použije, není-li CZ dostupná))