vic pocitacu na jedno VPN

Igor Pokorny igorp na applet.cz
Pondělí Srpen 15 19:15:51 CEST 2005

Zdravim,

mam problem. Muj ISP si usmyslel, ze kvuli male bezpecnosti WiFI se
budeme prihlasovat k nemu pres pptp. No problem, ale ja neumim najit
zadnou konfiguraci, jak se
prihlasit VPN jednou a na to prihlaseni provozovat celou sit. Muzu se
prihlasit na tu VPNku z kazdyho pocitace, ale neumim se prihlasit jednou
a pak to vsechno tam tunelovat.
Googlovanim jsem nic nenasel, asi se neumim zeptat. Potreboval bych to
rozchodit na ASUS wl-500g, ale to asi neni podstatny. Nezna nekdo nejaky
HOWTO nebo stranku, kde je to popsane?  Problem je totiz v tom ze kdyz
jsem chtel po providerovi vic pripojeni VPN, tak mi rekl.... "Dam Ti
jich kolik chces, ale kazdy za 500 korun mesicne", pritom sirka pasma by
byla porad stejna... Neni to blbec?

S pozdravem

Igor