rychle vyrezavani obrazku na serveru

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Srpen 16 11:53:09 CEST 2005

On Sat 13. August 2005 10:37, Miroslav Maiksnar wrote:

> co treba volat z PHP imagemagick pomoci exec()? Nebo pripadne jiny
> program ktery si s vasi mapou nejak efektivne poradi.
>
> Dalsi co me napada je predem rozrezat mapu na NxM dlazdic a s tema si
> PHP uz poradi pomerne snadno (slepit par "mensich" obrazku a z
> vysledku udelat vyrez). Bude to urcite efektivnejsi nez pokazde
> zpracovavat celou mapu.
>
> Mixi

Ja jsem kdysi chtel zvetsovat podle kliku (myslim tim vyhodit cely
obrazek a ne slozit ho z malych casti do tabulky a rolovat iframem nebo
divem), tak jsem si pro kazdou velikost mapy rozrezal na mensi casti
(radove 50-100kb) a pak podle souradnic kliku bud jen oriznul tu jednu
aktivni cast mapy, nebo spojim pozadovane casti v convertu
(imagemagick) a oriznu. Je to trosku narocnejsi, ale pri mensim
vytizeni plne dostacujici.

--
Pavel Benisek