fedora 4 xdm a stale login

jakub linux na malyweb.cz
Úterý Srpen 16 13:34:18 CEST 2005

zdravim, nainstalil jsem vicemene minimalistickou verzi fedory 4 (zadne
x,kde,gnome, pouze nejaky tools apod.

udelal jsem tak pote, co mi nefungovala konzole, kdyz jsem si z
instalatoru nablil rovnou vse (to uz se tu resilo a tusim i vyresilo)

k memu problemu:

dolepil jsem xorg-x11 balicky a zkousim spustit xdm, nabehne login -
zadam rootovsky heslo/jmeno, blikne modra obrazovka a zpatky login

kamos poradil udelat jinyho users - ok adduser/addpasswd, zkousim tyto
udaje, zmena je ta, ze mi na vterinu problikly hodiny a okno xtermu,
nicmene opet login

tak ted premyslim, jestli je to nejaky bug - nenapada me vhodna fraze
pro hledani obdobneho problemu, zatim se vsude resi jen ta konzole

diky moc za jakekoli info ...