chmod a chown - WinXP - OT

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Srpen 17 11:14:09 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	Podobně jako jakoukoli Linuxovou distribuci 2+ let starou... -
> nějaké relevantnější a srovnatelnější údaje by nebyly?

Nejsou protože windows mám pouze na hry a tam ať si každý smaže co chce. :-)

Bylo to popisováno v nějakém českém časopise před časem.
Problém byl v tom že se celkem snadno dalo dostat do windows jako
administrátor a potom získat přístup na ostatní konta a pokud se
šifroval disk tak problém byl v tom že windows musí mět ty klíče na svém
HD a nemůže uživatel je mět třeba pouze na disketě či usb klíči.

Prostě bylo tam že hromada uživatelů si šifruje disk a přitom si to
nezabespečí. (přístup na uživatele bez hesel hlavně ty které můžou
instalovat a spravovat os atd....)

Takže tam bylo doporučeno třeba zrušit administrátora a nahradit ho
jiným uživatelem, pro šifrování důležitých dat použít programy třetích
stran které umožňují mět klíče na externích mediích atd......

Je možné že už to M$ trochu spravil aby tak jednoduše se nedalo získat
práva administrátora atd....

Nevím nesleduji to.

|    ICQ    179223500                    |

Kdysi jsme měli herečky, které se pokoušely stát se hvězdami. Nyní máme
hvězdy, které se pokouší stát se herečkami.
		-- Olivier