samba selinux fedora

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Srpen 17 11:22:25 CEST 2005

On Tue, 16 Aug 2005, Jan Houstek wrote:

> A proc ne? Ja to v pripade potreby delam a fakt by me zajimalo, proc bych
> nemohl vstup pro iptables-restore pripravit rucne.

Je to proste. Tazatel pravdepodobne o iptables neslysel vubec nic, takze
by pro nej bylo lepsi (fujn, nemam rad, kdyz se rika, co ma byt pro nekoho
lepsi), kdyz by se nejprve naucil vytvorit firewall z priakazove
radky/shelloveho_skriptu a pak teprve pokracoval v /etc/sysconfig/iptables

Jinak proti editaci toho souboru nemam vubec nic...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...