Sendmail a "řízený" RELAY

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Středa Srpen 17 14:03:51 CEST 2005

> 127.0.0.1        RELAY
> Srv_Features:        acl
> TLS_Clt:        ENCR:128
>
> Prvni je asi jasne, povoli relay sam sobe.
> Druhy radek udela, ze klient se musi autorizovat a pritom autorizace
> bude pripustna jen v pripade, ze je pouzit bezpecny kanal.
> Treti radek rika, ze klient musi pouzit sifrovaci algoritmus
> pouzivajici alespon 128 bitu dlouhy klic.

Ještě jeden dotaz a dám pokoj, slibuju :)

Všechno chodí jak má vč. certifikátů. Pohoda.

Akorát to má ještě jednu mouchu - když v Thunderbirdu nechám zapnuté TLS
a vypnu volbu "Použít jméno a heslo", doručují se mi maily bez problémů
do stejné domény (tj. zdas.cz) aniž je uživatel ověřen. Dá se i v tomto
případě vynutit kontrola dvojice "jméno/heslo" ?

Por upřesnění - všechny maily které takto nastavený sendmail obdrží se
pak předávají na jiný poštovní server, který je pak třídí a rozesílá dál.