chmod a chown - WinXP - OT

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Středa Srpen 17 14:26:52 CEST 2005

> jsou taky v pohodě... Bohužel zrovna v oblasti her jsou vývojáři často
> docela prasata a tak spousta věcí nejde ani jinak provozovat než s právy
> nejvyššího...

Ono to bude mozno tym, ze ani dnes (XP) stale vo windows neexistuje multiuser
rezim, iba nejaka uboha "nadstavba" nad tymto monolytickym monouzivatelskym
molochom. (hehe, a mam novy alias na windows - MMM). A to radsej ignorujem
take vtipy ako XP HOME, s ktorymi sa vzdy iba poriadne nase*iem, akonahle
robim akykolvek upgrade nejakej aplikacie tretej strany (napr. uctovnictvo).

<MI>
Neexistuje totiz sposob, akym zabezpecit, ze ked ja, ako admin spravim upgrade
ucta, uzivatel (=ekonomka) ten program bude moct dalej pouzivat. Jediny
sposob, ako to spravit korektne, je dat ekonomke prava admina, spravit
upgrade pod jej uctom a zase jej tie prava odobrat.
Fuj hnus, dakujem, neprosim. Maximalne sa stotoznujem s nazorom, ze pri hrani
hier mi tieto veci vobec nevadia. Hram to ako admin a ked to po pol roku
prestane chodit - backup savegames a reinstall. Proste stara znama MS
pesnicka, nic nove pod slnkom.
</MI>

--

S pozravom,