chmod a chown - WinXP - OT

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Srpen 17 14:35:46 CEST 2005

Michael Mraka <mailto:Michael.Mraka na homecredit.net> wrote:
> % > Nemohl byste mi na chvilku pujcit vas stroj casu? Poctive vratim
> % > jeste driv nez si ho pujcim. :-)
> %
> % 	A co byste řekl na instalovanou betu, která pak přešla v ostrou
> % verzi, která je na trhu od podzimu 1999?
>
> Presla tak nejak sama od sebe?!?
> Psal jste o W2K ne nejake bete; i tak podzim 1999 neni vice
> nez 7 let...
>
> % PS: K otázkám jiných OS by se opravdu měli vyjadřovat Ti,
> kteří opravdu vědí
> % o čem mluví a ne Ti, kteří si jen něco (a ještě nesprávně)
> přečetli...:-)

> [...]

	Tak ještě jednou  po lopatě... Win2K beta (opravdu provozuschopná
verze, docela bych řekl, že daleko použitelnější pro normální (= studentské)
použití než takový Fedora Core 1 a 2:-)) jsem provozoval a používal od
začátku v 5-tého ročníku VŠ, dokonce jsem v ní napsal většinu "seminárních"
prací, napsal diplomku via CsTeX (pařil Half-Life, NFS3) apod. Vzhledem k
tomu, že jsem promoval v létě 1999 bych si odvážil tvrdit, že to bylo (=
mluvím o) na podzim 1998. 2005 - 1998 = 7 let a já věřím, že mi ten 1 měsíc
(páč jsem tvrdil "přes 7 let") do začátku akademického roku odpustíte...

Any questions?

PS: Kdy ta beta byla oficiálně dostupná prostřednictvím MS nebo jeho
partnerů nevím - něco mi ríká, že od léta... nebo podzního jara 1998.

PS: Mluvíme-li o Linuxu taky nezmiňujeme zpravidla nějakou krabicovou
prodejní verzi, ale systém, který jsme nějak zplácali dohromady = ve fázi
alfa/beta jsme furt...:-)