Detekce FC zařízení

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Středa Srpen 17 14:49:51 CEST 2005

Pavel Just wrote:
% Zdravím
%
%    Mám stroj s řadičem Fibre Channel: QLogic Corp. QLA2312 Fibre Channel
% Adapter (rev 02) a k němu přes FC switch připojené disky a páskovou
% knihovnu. Systém běží z lokálních disků. FC switch ani disky (pole) nemám
% pod kontrolou. Správce mi tvrdí, že směrem ke mně nazónoval páskové
% mechaniky. Ovšem po zadání rmmod qla2300; rmmod qla2xxxx; rmmod
% scsi_transport_fc; sleep 10; modprobe scsi_transport_fc;
%  modprobe  qla2xxxx;  modprobe qla2300; opět vidím pouze původní
% disky (cat /proc/scsi/scsi). Zkusil jsem i vytáhnout a zastrčit
% světlovod.
%     Domníval jsem se, že při inicializaci modulu dojde k "prohlédnutí"
% FC smyčky. V čem může být problém ?

nechybi tam jeste
# modprobe st
?!?

% Pavel Just

--mm                                                            Michael Mráka