Rozoznanie krajiny podla IP

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Středa Srpen 17 20:52:32 CEST 2005

Vasek Stodulka napsal(a):

> 	Jinak google se AFAIK rozhoduje podle jazyka, ktery mu posle
> browser, dal to nijak neresi.

Nejej podle Accept-Langage. Google taky kouka na IP adresu a za urcitych
  podminek se ji ridi. Obvykle existuje-li v patricne cc-TLD domena
googlu, byva tam uzivatel presmerovan, dale se IP region pouziva pro
odkaz "Google in JAZYK/ZEME" na hlavni strance vyhledavace, pokud ma
uzivatel nastaven jiny jazyk nez, ktery odpovida jeho IP regionu.

(Uz jsem videl links za rakouskou proxy, kteremu google.com tvrdosijne
vracel nemeckou lokalizaci.)

--Petr