Problem s partition (PASSED)

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 18 10:38:01 CEST 2005

No tak to bylo totalne "rozbitym" fs, to bylo cybnejch inodu az to hezky
nebylo .. imho mi to udelal Ext2fsd na widlich kdyz zase ten "system"
spadl.. :)

Kazdopadne ted uz je to v pohode, jen pri fsck jsem prisel o nepodstatna
data (zalohy z widli) ty mi vubec nevadi .. vsem diky za tip :) fsck
jsem se snazil rozjet i pred tim ale nesla mi odmountovat ta partitiona
a nemel jsem pri ruce live cd az ted mi pomohl System Rescue CD :)

Hw problem to nebyl nastesti ..