d-link dwl-700ap

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 18 16:15:19 CEST 2005

Ono to neni tak zle - ale je pravda, ze 700 AP a 900 AP spolu
nekomunikuji. Na druhe strane to je informace, kterou si dotycny
mohl klidne predem najit na WWW (nebo se dodavatele zeptat).

Kdyz uz tedy resi spolupraci Windows XP a zarizeni postaveneho
na RTOS v Linuxove konferenci ;-)

Vaclav Stepan

(900 AP+ tu mame dve a s zadnym posud (dva roky) nebyl zadny vaznejsi
problem))