Kernel 2.6 reboot hang

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Čtvrtek Srpen 18 17:18:47 CEST 2005

> Zkousel jsem acpi=on|off, apm=on|off, vypinat a zapinat acpi/apm v
> biosu. Nic. Pocitac je nejaky IBM, bios je z roku 1998.
>
> Kernel 2.4 neni zkompilovan s podporou acpi, 2.6 ano.
>
> Mate nejaky namet k premysleni, cim to muze byt? Spatne nastaveni,
> kernel, bios?

Moje masiny se vypinaji docela rychle, ale stejne obcas stihnu precist
tesne pred vypnutim neco jako 'apci_poweroff called', takze hadam, ze
to ACPI spis budete potrebovat. IMHO vsechny ATX zdroje maji pin pro
vypinani, otazka je, jak to BIOS udela a s nejvetsi pravdepodobnosti
asi prave pomoci ACPI.

BTW, zkuste googlovat "acpi computer won't poweroff", vypadne toho
docela hodne.

Vitezslav Kotrla