Kernel 2.6 reboot hang

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Srpen 18 22:15:44 CEST 2005

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Zkuste dat pri boot jadru parametr apm=power-off a nebo zkuste
> zapnout volbu  CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF. Na druhou stranu, je to
> IBM...

apm=power-off jsem taky zkousel. Prokombinoval jsem to nejruznejsimi
zpusoby a bohuzel to nechodi. Hlavni pro me byl reboot a ten jsem
nerozchodil.

Take jsem jeste nasel nejake patche na APIC, ktere resily podobne
problemy, takze bylo videt, ze to muze ovlivnovat vic veci. Jenze tem
vazbam nejak nerozumim.

Pocitac uz nemam k dispozici, dalsi pokusy uz tedy nepodnikam. Ted je na
nem kernel 2.4 a funguje vcetne rebootu.

Je mozne, ze se kernel 2.6 nesnasi uplne dobre s nekterymi starsimi
deskami.

Diky

--
Vladimir Smelhaus