Acer TM 4101 - nejde b44 ani ipw2200

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Pátek Srpen 19 01:28:27 CEST 2005

Tenhle notebook nemam, ale na tuxmobil.org je info o tom jak ho
rozchodit s fedorou (core 3) - viz.

http://ker.ro/content.php?section=info&content=notebook&type=php

V seznamu aceru je nekolik (alespon podle nazvu) velmi podobnych stroju
4101LMi na Ubuntu, ale bohuzel vetsinou s poznamkou "unusable with linux".

Osobne bych se asi obratil na prodejce a snazil bych se vymenit to za
notebook na kterem chodi linux, s tim ze tenhle notebook proste jako
nahradu za ten reklamovany nelze pouzit ... ale uspechem bych si jist nebyl.

t.v.