problemy s hdparm

Freddie John xtrollo na lycos.com
Pátek Srpen 19 11:46:48 CEST 2005

Ahojte,

Potreboval by som pomoct s nasledovnym problemom :

Skusal som nastavit (E)IDE 32-bit support pre moju CD-RW napalovacku (mam ju mapovanu na /dev/hdd , ktora sa nasledne mountuje do /media/cdrecorder) prikazom /sbin/hdparm -c 1 /dev/hdd. ale pri spusteni pod aktualnym userom mi to vyhlasilo chybu "Permission Denied" . Skusal som to aj pod root-om, ale hodilo to tu istu error hlasku.

Prikladam aj vypis z pristupovych prav k zariadeniu hdd

$ ls -alQ /dev/hdd
brw-------    1 xtrollo     disk      22,   0 Mar 14 01:13 /dev/hdd

Konfiguracia :

Fedora Core 4 Linux

Za akukolvek pomoc vopred dakujem

Search for businesses by name, location, or phone number.  -Lycos Yellow Pages

http://r.lycos.com/r/yp_emailfooter/http://yellowpages.lycos.com/default.asp?SRC=lycos10