problemy s hdparm

Freddie John xtrollo na lycos.com
Pátek Srpen 19 14:48:35 CEST 2005

No ked to spominate, teraz mi napadlo, ze na to stroji je povoelne SeLinux. Myslite, ze jeho vypnutim by sa podarilo dany problem vyriesit ?

Inac pristupove prava k /dev/hdd su nasledujuce

brw pre vlastnika (xtrollo) - standradny user pod ktorym sa hlasim do systemu
grupa "disk" ... skusal som sa pridat do tejto grupy ale nepomohlo to.

Jedine co je mozne pod aktualnym userom (xtrollo) a rootom je robit vypisy, ale uz nie je mozne menit parametre (napr. spominany -c 1)...

> stat sa moze, Selinux, rsbac, default linux capabilities v kerneli ako
> modul a z roznych dovodov sa nenatiahne, /dev cez nfs...
>
> ale ja si skor tipujem ze hdparm nema nastaveny executable bit
>
> --

Search for businesses by name, location, or phone number.  -Lycos Yellow Pages

http://r.lycos.com/r/yp_emailfooter/http://yellowpages.lycos.com/default.asp?SRC=lycos10