V cem je hlavni kouzlo SHA-1?

Michal Vymazal blabla na secunet.cz
Pátek Srpen 19 15:03:06 CEST 2005

Vasek Stodulka napsal(a):

> 	To (tusim) neni presne. Neupravuje se puvodni zprava, ale vygeneruje
> se nova a ta se upravi tak, aby mela stejny MD5 hash, jako ta puvodni. Obe
> zpravy muzou byt podobne.

Ja se obavam, ze Wangova (a dalsi) umi najit prave ty "kolizni bity" v
puvodni zprave.

> 	No, to taky neni presne. :) http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/sha1-padlo
> (Ale toto je vse, co jsem cetl, ty clanky okolo ne.)

Ja myslim, ze jak 2 na 69, tak 2 na 63 jsou stale jeste "astronomicka"
cisla :-) Ovsem v pripade MD5 se jednalo o 2 na 33 a to jiz bylo
proveditelne na beznem notebooku.

--
Michal Vymazal
vymazal at secunet tecka cz