firefox (vlastni build) - neuklada nastaveni

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Srpen 20 17:30:49 CEST 2005

Jan Markus napsal(a):
> Dobry den,
>
> jiz nekolik verzi firefoxu jsem se pokusil prekompilovat ze *.src.rpm
> baliku (rpmbuild --rebuild *.src.rpm).
>
> Pokazde mi (takto sestaveny firefox) neuklada nastaveni, ktera provedu
> v Upravy->Predvolby. Pricemz u distribucniho firefoxu je vsechno v
> poradku...
>
> Netusite prosim, v cem by mohla byt zakopana panda cervena?
> (V krabici od bot? ;)
>
> Mam Fedora Core 4 se vsemi updaty.
>
> Diky moc za pomoc,
> -markoska

SELINUX ?

Práva ? Co takhle to spustit z konzole a chybovou hláškou se pochlubit ?

|    ICQ    179223500                    |

Že mě nemilujete, je vaše soukromá věc, že vás miluji, zase má soukromá.
Jsme si tím tedy vlastně velmi blízcí, protože se nacházíme v jedné
situaci.
		-- Arghezi