Samba/FreeBSD

mcm mcm na centrum.cz
Sobota Srpen 20 22:37:16 CEST 2005

Petr Balas wrote:

> home adresar pod FreeBSD a home adresar pod Win spolu nesouvisi.

> Profily mezi Win9x a WinNT/2000/XP sdilet nepujdou. Win95 a Win98 by snad
> melo fungovat.
>
> Hledate parametry "logon home", "logon drive" a "logon path".
> Viz man smb.conf
> A pak se vam bude libit "logon script" :-).

Jen doplnim k tomu smb.conf - uz je to delsi dobu, co jsem sambu
konfiguroval a od te doby nemam duvod se k tomu znovu vracet, tak si to uz
moc dobre nepamatuju. Ale na adrese
http://www.oreilly.com/catalog/samba2/book/toc.html
je moc dobra kniha volne ke stazeni k sambe 2.2 s rozsirenim pro sambu 3.0,
podle ktery jsem taky postupoval. Knihu je mozno ziskat i v ceskem prekladu
firmy CPress.