Nefunkcne napalovanie na media DVD+R Imation 8x

Freddie John xtrollo na lycos.com
Neděle Srpen 21 11:34:12 CEST 2005

No skusal som pre istotu pouzit aj ine DVD+R media. Zistil som, ze problem je v tom, ze nedojde uzatvoreniu session. Musim tem manualne spustit dvdrecord -fix ... a potom to ide.

neviem v com je problem..

Pri pouziti growisofs mi na konci napalovacieho procesu vypise tuto hlasku :

Close Session failed wish Sk=2h/ASC=04h/ACQ=07h:resource temporarily unavailable

a nedojde k uzatvoreniu aktualnej session

cdrecord-2.01-dvd
growisfs-5.21

> Zvlastni. Radeji to vezmeme od podlahy.
> Muzes sem poslat veskere parametry pro k3b + verzi cdrecord a mkisofs?
>
> Pokud to ale dela jen jeden typ medii... hmmm.
> Jak presne to pali ten NEROLinux 2.0.0.2 ?
>
> MV

Search for businesses by name, location, or phone number.  -Lycos Yellow Pages

http://r.lycos.com/r/yp_emailfooter/http://yellowpages.lycos.com/default.asp?SRC=lycos10