Detekce FC zařízení

Neděle Srpen 21 17:24:20 CEST 2005

On Wed, 17 Aug 2005, Pavel Just wrote:

> mechaniky. Ovšem po zadání rmmod qla2300; rmmod qla2xxxx; rmmod
> scsi_transport_fc; sleep 10; modprobe scsi_transport_fc;
>  modprobe  qla2xxxx;  modprobe qla2300; opět vidím pouze původní
> disky (cat /proc/scsi/scsi). Zkusil jsem i vytáhnout a zastrčit
> světlovod.

Podivejte se do /proc/scsi/qla.../.. (tak nejak se to zhruba jmenuje),
tam by mel byt seznam zarizeni, ktere driver vidi, vcetne WWN. Pokud tam
paska je, pak je chyba na vasem prijimaci (zarizeni se asi nejak
neregistrovalo ve SCSI mid-layeru), pokud tam neni, pak bych hledal
chybu jinde, treba v tom zonovani.

Jinak k novemu proskenovani zarizeni (tedy u F_portu se toho moc
neskenuje, proste se posle dotaz na switch) by melo u dostatecne novych
verzich driveru (v 8.00 uz by to rozhodne melo byt) postacovat neco jako
echo "qla-rescan" > /proc/scsi/qla.../.. A pak echo "scsi
add-single-device ..." > /proc/scsi. Znovu natahovat cely modul neni
potreba.