OT: LDAP backend

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Pondělí Srpen 22 13:56:24 CEST 2005

Dobry den,

> mel jsem taky problem s poskozenim databaze, nevim uz ale presne,
> co to bylo za verzi OpenLDAP-u. Pomohlo mi (na radu p. Pitticha)
> pridat do /etc/ldap/slapd.conf toto:
>
> cachesize       5000
> checkpoint      512 30
Ani jeden s parametru ve verzi 2.3.4 jiz nejsou, alespon podle man stranek.

> Dale bylo treba do adresare s databazi pridat soubor s nazvem
> DB_CONFIG (ano, velkymi pismeny), jehoz obsah je (v mem pripade)
> tento:
>
> set_cachesize   0       52428800        0
> set_lg_bsize            2097152
Vzhledem k tomu, ze po druhem vypadku a nove inicializaci databaze se
soubor DB_CONFIG sam nevytvoril (predtim tam byl), tak jsem ho tam
nedaval, resp. vaseho hodnoty jsem si tam poznamenal a pokud by to
spadlo opet, pak je zkusim nasadit, ale zatim to vypada OK.

> Ne. Replika bezi v podstate samostatne, jen se tvari pro
> uzivatele, ze je read-only a zapisovat do ni muze jen master
> ldap. Cili overovani uzivatelu lze delat s vyhodou na replice
> a menit hesla, uzivatele apod. na masteru. Predani mezi masterem
> a replikou je pomerne velmi svizne. Problem ale je, jak nastavit
OK, toto je mi jasne, ale stale to neresi problem toho, ze pokud mam
lokalni LDAP mrtvy, jak se dozvi aplikace, kde je replika? To ze je DLAP
mrtvy a nebo ze nejde nastartovat to je situace, ktera se stane po
naboreni databaze.

   Dekuji!

--ogee