Zvukovka Intel 82801BA-ICH2 nezvuci

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 14:19:15 CEST 2005

Dobrý den,

právě procházím množství materiálů (diskuzí, článků,...) o podobné Intel
HDA (ICH6). Vygůglil jsem velké množství dotazů uživatelů, kterým to
dělá to samé co Vám a mě - všechno se zdá být dobře nastavený a funkční,
ale zvuk z reproduktorů žádný nejde... Našel jsem i materiály, které
tvrdí že ji rozchodily, jestli budu úspěšný i já, tak pošlu řešení sem
do diskuze.

Zdraví,

Oak