X problém / KDE tuhne při inicializaci

oak na yo.cz oak na yo.cz
Pondělí Srpen 22 15:43:00 CEST 2005

Dobrý den,

 > Hmmm, to na mna posobi divne. Preco do init 5 a nie 3, ked to pustate
rucne?
 > Aky je rozdiel v beziacich daemonoch medzi 3 a 5?

Ono se to samo zapne do level 5, ale X-ka nenaběhnou (ačkoli právě to je
level 5 = level 3 + X??). To bude asi tím, jak jsem se v tom vrtal. Ale
jinak chci-li nastartovat KDE jinak než jako uživatel příkazem "startx
kde", pak se to zazelená SuSE obrazovkou a za chvíli kousne při
inicializaci. Začínám si myslet, že právě SuSE intervence do KDM je
příčinou problému - "start kde" vynechá SuSE splash screen a KDE
naběhne, zatímco jakýkoli jiný postup, např. "start /opt/kde3/bin/kdm"
(nebo pokud to nechám spustit defaultně po instalaci) vede k popsanému
"zazelenání" se SuSE splashscreenem...

 > Otazka este znie, ci sa ta fatal io error vstahovala na do
/dev/pts/0, pretoze
 > z toho logu to zrejme nie je (kedze je odrezany predosly text toho
logu).

Je to opsaný z obrazovky, do logů se žádná změna nepromítla (i přes
"logverbose 5" tam je pouze to co je 1. emailu tohoto threadu).

Takže se možná moje úloha změní na "překompilovat kdm" tak, aby tam ty
SuSE legrácky nebyly...

Zdraví,

Oak